La Trabant se întâlneşte pentru prima dată motorul în doi timpi cu doi cilindri de 18CP răcit forţat cu aer. Structură de rezistenţă şi podeaua erau făcute din oţel iar motorul, direcţia, transmisia şi suspensiile din faţă erau montate pe o ramă detaşabilă, care putea fi desprinsă prin desfacerea a şase şuruburi. Trabantul avea reputaţia de maşină fiabilă, economică şi uşor de reparat, cu costuri de întreţinere mici.
Trabant - modele tunate
Simpatica mașină Trabant a fost lansată în Republica Democrată Germană – RDG, în anii 50, fiind una din cele mai iubite mașini din blocul comunist și asta pentru că mașina era foarte ieftină. Marca a fost numită aşa în cinstea primului satelit, in perioada 1960-1990 fiind construite în jur de 3 milioane de automobile Trabant.
La Trabant se întâlneşte pentru prima dată motorul în doi timpi cu doi cilindri de 18CP răcit forţat cu aer. Structură de rezistenţă şi podeaua erau făcute din oţel iar motorul, direcţia, transmisia şi suspensiile din faţă erau montate pe o ramă detaşabilă, care putea fi desprinsă prin desfacerea a şase şuruburi. Trabantul avea reputaţia de maşină fiabilă, economică şi uşor de reparat, cu costuri de întreţinere mici.
Nevoia crescută de confort a dus la dezvoltarea de noi motoare mai puternice şi astfel s-a ajuns în 1962 la P60, cu motor de 600cm3. În 1964 a apărut o caroserie complet nouă: P601, care menţinea acelaşi concept de bază, oferind mai mult spaţiu interior şi pentru bagaje.
În 1966 a apărut ediţia "de lux", iar în 1969 apărea o versiune de motor de 600 de cm3 şi 26CP. De-a lungul timpului P601 a fost disponibil în trei forme de bază: o berlină, un break şi un jeep decapotabil - disponibil atât în varianta civilă cât şi în cea militară.
La Trabant se întâlneşte pentru prima dată motorul în doi timpi cu doi cilindri de 18CP răcit forţat cu aer. Structură de rezistenţă şi podeaua erau făcute din oţel iar motorul, direcţia, transmisia şi suspensiile din faţă erau montate pe o ramă detaşabilă, care putea fi desprinsă prin desfacerea a şase şuruburi. Trabantul avea reputaţia de maşină fiabilă, economică şi uşor de reparat, cu costuri de întreţinere mici.
Post A Comment:
0 comments: