Navigation

Bancuri cu soferi






Un cetăţean merge cu taxiul.
Ajuns la destinaţie , întreabă :
-Cât mă costă ?
- 20 de lei .
- Nu vrei să mergi puţin înapoi , fiindcă nu am decât 18 lei…


Un sofer  merge cu un Trabant la cea mai tare firma de tuning. Are norocul de il intalneste chiar pe proprietarul firmei:
- Domnule, am o intrebare.
Proprietarul:
- Spune, cu ce te pot ajuta?
Tipul:
- Vreau sa imi modific trabantul!!! Vreau motor de 6000 de cmc, spoilere, jenti de 19 zoli, capota de carbon, woofer de 2000 de watti etc. Se poate?
Proprietarul:
- Se poate!
Tipul:
- Cat ma costa si pana cand este gata daca o las acum la dumneavoastra?
Proprietarul:
- Va costa 10$ si este gata intr-o ora.
Tipul:
- Domnule, iti bati joc de mine???
Proprietarul:
- Pai cine a inceput primul???!!!"

Poliţistul îl chestionează pe conducătorul auto internat în spital:
- Cum a avut loc accidentul?
- Conducătoarea autoturismului din faţa mea a semnalizat schimbarea direcţiei de mers către stânga.
- Şi?
- Şi, contrar tuturor previziunilor mele, a virat la stânga...



Share

Post A Comment:

0 comments: