Navigation

Bancuri cu soferi

Pentru a va mai descreti fruntile iata mai jos cateva bancuri cu soferi:
 ***
- Ce automobil frumos! E al dumneavoastra?
- Oarecum.
- Nu inteleg.
- Cand automobilul este curat si in stare perfecta de functionare il foloseste sotia mea. E o serata undeva, masina o ia fiica mea. In zi de meci, devine proprietatea fiului meu.
- Totusi, cand este a dumneavoastra?
- Cand trebuie dusa la reparat.





***
Un tip aduce automobilul sau intr-o statie de raparatii auto. Mecanicul se uita la ea, se scarpina la ceafa. Tipul:
- Sotia mea, in plina viteza s-a lovit de un stalp.
Mecanicul:
- De cate ori?


***
- Taticule! Ti-au furat masina!
- I-ai vazut?!
- Da...
- Ti-i minte fetele lor?
- Nu, dar tin minte numarul masinii.


Share

Post A Comment:

2 comments:

  1. Aethra, http://aethra-j.blogspot.com , un reply sa vad de ai vazut msj ...si.....interesant site , tot asa :d,respect! , un banner sa imi trimiti :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,

    Am vazut comentul tau pe blogul meu...te-am adaugat in blogroll. Poti sa ma adauti si tu cu numele Blogu Lui Baubau si link www.baubau-exista.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere